September 20, 2008

Bercuti Di Kuantan & Knitting

Sekarang nie kami sekeluarga sedang bercuti di Kuantan, memandangkan suami ada kursus di sini selama 6 hari. Menginap di Hotel Megaview yang terletak betul-betul di tepi Sungai Kuantan memang best.. Pandangan yang cantik mengadap sungai dan saujana mata memandang, sesuai dengan nama hotel nie.. Apa pun, ni la masa untuk berehat dari segala kerja rumah..hehe.. Tapi masih banyak baju menanti untuk dijahit manik.. InsyaAllah nak cuba siapkan jugak. Ni gambar 2 permata hati yang sempat berposing dengan sweater yang di buat oleh ibunya sendiri.

Gambar Faris yang semakin semangat.. Pantang ada masa terluang, nak susu jer.. Anyway, baju Faris nie saya kait masa abang dia nak lahir, tapi tak sempat pakai sebab abangnya membesar telalu cepat. Rupa2nya rezeki adik.. Baju Ammar pulak designnya lebih cantik walaupun macam gurl ckit. Puas hati bila tengok anak-anak pakai baju hasil kerja tangan sendiri. Sesiapa yang minat buat sweater ni bolehla blajar buat knitting, sebab hobi ni lebih dipelopori orang Cina. Orang kita lebih kepada mengait..mungkin dah tradisi agaknya..










2 comments:

Sh Maryam Sy Mohammad said...

waaaa....hebat tul ko ni farah..jahit baju sejuk..nk beli mahal tu...perrggghh tabik spring la kat ko..hmmm anyway..sronok sgt tgk anak ko dah mbesar...enchem..

Farah said...

Hehe..tq..tq.. mestila hensem..tgk la ibu dia.. ;-) Dapat tak sms birthay tue..?Anyway, hepy belated birthday..

 
Dear Diary Blogger Template