August 2, 2008

Ingin Jadi Jutawan?

Ingin menjadi jutawan? Atau setidak-tidaknya bebas dari beban kewangan? Milikilah buku dari jutawan internet, Irfan Khairi, yang berjaya menjadi jutawan internet seawal usia 25 tahun. Secara ringkasnya, sinopsis buku ini mengandungi rahsia bagaimana untuk menjadi jutawan daripada 8 jutawan terkenal di Malaysia iaitu:
  1. Dato’ Dr Fadzilah Kamsah
  2. Azizi Ali (Jurulatih Jutawan)
  3. Chef Li (Jutawan Senyap)
  4. Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
  5. Billi Lim (Jutawan Berani Gagal)
  6. Dato’ Hussamuddin (Pengasas Kumpulan Karangkraf)
  7. Abang Abu (Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapore)
  8. IK (Jutawan Internet ) ditemubual oleh Nizal Mohammad

Ebook ini memuatkan motivasi, inspirasi, strategi, yang terbukti untuk mempercepatkan anda menuju jalan kebebasan kewangan. Bayangkan hanya satu idea dan mutiara daripada mereka dapat melipat kali gandakan kewangan anda!

Telah ramai yang memiliki buku ini dan sedang mencipta wang pada jalan yang betul. Di sini saya sertakan pendapat bakal2 jutawan yang telah memiliki buku ini.


"Setelah saya membaca Ebook ni, saya merasakan Ebook ini adalah wajib bagi anda yang mahu berjaya dan menjadi Jutawan kerana ingatlah resepi untuk berjaya menjadi jutawan adalah berguru dengan jutawan itu sendiri, jadi dapatkan Ebook ini yang sarat dengan info, tips dan strategi secara terus daripada bukan 1 tapi 8 mentor jutawan dalam ebook ini. Ebook ini ibarat gedung ilmu jutawan-jutawan Malaysia yang tidak ternilai harganya dan boleh dijadikan panduan buat kita pada setiap masa.

Saya merasakan Irfan telah meletakkan harga yang terlalu murah jika dibandingkan dengan ilmu yang ada dalam ebook ini, mungkin di sebabkan Irfan sememangnya hendak berkongsi dengan anda semua. Jadi pintu ke arah kejayaan sudah berada di depan anda, cuma anda yang tentukan sama ada untuk membuka atau tidak pintu tersebut. Terima kasih kepada Irfan Khairi kerana menghasilkan ebook ini".

Hapiz Rajali



"Pada mulanya saya teragak-agak untuk membeli buku Mentor Jutawan. Saya fikir, mungkin isi kandungannya tidak jauh berbeza daripada buku-buku lain yang pernah saya baca. Tetapi sebaik sahaja membaca buku ini, persepsi saya mula berubah.

Buku ini memang berbeza. Mungkin kerana di sebabkan ia adalah transkripsi interview, saya dapat rasakan seolah-olah buku ini “hidup”. Sebagai contoh, sewaktu membaca Bicarawara Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. Terngiang-ngiang suara Dato’ sehinggakan beberapa kali saya ketawa sendirian.(Nasib baik orang tak nampak! Kalau tidak, mungkin saya di cap gila sebab ketawa sorang-sorang).

Selain itu, ada banyak (sebenarnya terlalu banyak) mutiara kata, azimat dan highlights daripada mereka, yang perlu kita ambil iktibar dan boleh diaplikasikan dalam perniagaan. Adakalanya saya rasa benda yang disebutkan itu macam perkara biasa sahaja. Tapi, rupa-rupanya...perkara itulah yang kita tidak boleh terlepas pandang jika mahu berjaya dalam perniagaan.

Apa yang boleh saya simpulkan, pelaburan untuk buku ini memang berbaloi. Harganya sangat murah jika hendak dibandingkan dengan nilai yang akan diperolehi selepas membaca buku ini. Percayalah, anda tidak akan rugi kerana memilikinya. Tetapi anda mungkin akan rugi, jika anda tidak memilikinya". Ikhlas,

Amalia Ruslan


Tunggu apa lagi? Dapatkan rahsia untuk menjadi jutawan dengan hanya harga RM 40 sahaja. Cuma klik pada banner Mentor Jutawan yang terdapat di bahagian atas blog ini untuk membuat pembelian. Dengan satu pembelian sahaja, hidup anda dan keluarga bakal berubah!!!

No comments:

 
Dear Diary Blogger Template